Сенбілік шаралар-бастауышта » "Жетісу облысы білім басқармасының Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "№17 орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімінің
"№17 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282)25-34-97
Есепші бөлімі:
+7(7282)25-34-97
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
май
2022

Сенбілік шаралар-бастауышта

«Дарабоз»білім сайысы
Бастауыш сыныптарда қосымша білім беру бағытында 23 сәуір күні 2-4 сыныптар арасында «Дарабоз» білім сайысы өткізілді.
Барлық 2-4- сыныптар белсене ат салысты.
2- сынып мұғалімдері Р.Төлеубай , С.Даулеткелдинова «Дарабоз» білім сайысын 2- сыныптар арасында өткізді. Сайысқа 2 «А», 2 «Ә» сыныптарынан қатысушы оқушылары қызығушылық таныта отырып, сыныптан тыс жұмысқа белсене ат салысты. Сабақтың тартымды, қызығырақ өтуіне көбірек көңіл аударып, бастауыш сынып пәндерінен логикалық тапсырмаларды орындады.
Оқушылар 7 кезеңнен тұратын капитандар сайысы «Сұрақ бізден, жауап сізден», «Құпия ұяшық» ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру, «Ұшқыр ой» логикалық сұрақтарды шешу, «Қас қағым сәтте» 15 шырпыдан МЕТР деген сөзді құрастыру, «Жасырынбақ». Фигураларда берілген теңдеулерді дұрыс шығарып, ашқан кезде «КЕ-РЕ-МЕТ!» деген сөз шығару, «Ойлы болсаң, озып көр» қазақ тілінен ережесін құрастыру, « Дарабоз» берілген фигурада қанша шаршы бар екенін табу тапсырмаларын аса қызығушылықпен орындады. Әр қатысушы топтық жұмысқа өз үлесін қосты, өз пікірлерін айта білді.
23 апреля учителя Асанова А.Ш., Алчамбаева Г.А. среди учащихся 3 классов провели математический КВН.
Дети с огромным удовольствием приняли участие. Проведенное мероприятие отмечалось разнообразием заданий. Учителя стараются работать творчески, так как современные уроки и внеклассные мероприятия - это творчество самого учителя, его стремление к проявлению профессиональной индивидуальности. Ребята решали ребусы, математические цепочки, логические задания, загадки.
Работа в группах более эффективна, она помогает приучить учеников спорить, высказывать свое мнение, отстаивать его.
Вывод: Математический КВН прошёл на высоком эмоциональном подъёме, с высоким темпом. Все поставленные задачи занятия удалось реализовать.